0

UWAGA – Odwołanie obozu + alternatywa

Drodzy Rodzice,

Z ogromnym smutkiem musimy poinformować, że nasz planowany obóz do Chorwacji niestety nie może się odbyć. Powodem jest nowa ustawa dotycząca przewozu osób niepełnoletnich, która wymaga, aby takie osoby były przewożone wyłącznie przez kierowców zawodowych. O tej ustawie dowiedzieliśmy się dopiero niedawno, a wcześniej nie otrzymaliśmy żadnych informacji na ten temat.
Jeszcze rok temu mogliśmy zorganizować taki przewóz i spędziliśmy wspaniały tygodniowy wyjazd z zastępem zastępowych, gdzie kierowcami byli wychowawcy. Niestety, w tym roku nie mamy wpływu na te zmiany prawne, co całkowicie rozbiło nasze plany na obóz. Musielibyśmy teraz opracować zupełnie nowy plan pracy (a co za tym idzie wymyślić inny obóz od początku), ponieważ cały wyjazd był oparty na wyjeździe i nocowaniu w busach oraz wokół nich. Termin składania dokumentów już minął, co dodatkowo utrudnia nam zorganizowanie czegoś alternatywnego. Nasi przełożeni nie patrzą na ten pomysł przychylnie i uważają, że najlepszym rozwiązaniem będzie rezygnacja z obozu oraz wymyślenie alternatywy. Niestety, musimy się podporządkować tej decyzji.

 

W ramach rozwiązania zaistniałej sytuacji proponujemy kilka opcji:

 

  • Zwrot aktualnie wpłaconych pieniędzy na obóz.
  • Zorganizowanie zebrania online dla rodziców – odbędzie się 29 czerwca (sobota) o godzinie 19:00 za pośrednictwem platformy Google Meet. Aby dołączyć do spotkania wideo, prosimy kliknąć ten link: (https://meet.google.com/ync-ywtv-zze). Aby dołączyć do rozmowy używając telefonu prosimy wybrać numer +48 22 163 94 82 i wpisać PIN: 664 681 576#. Zebranie będzie dotyczyło aktualnej sytuacji oraz zbliżającej się półkolonii.
  • Zorganizowanie krótkiej półkolonii w dniach 25-28 lipca (codzienne, całodniowe zbiórki) zakończonych biwakiem 29-31 lipca. Szczegóły biwaku pojawią się wkrótce, jak tylko dopniemy wszystkie formalności. Niedługo pojawi się karta uczestnika, koszt oraz dane do wpłat. Będziemy wdzięczni za późniejsze, szybkie przysłanie zdjęcia wypełnionych kart na maila p.kanik@zhr.pl.

 

Za zaistniałą sytuację serdecznie przepraszamy i liczymy na zrozumienie

Z harcerskim pozdrowieniem,

Kadra 1BDH

Komentarze Ilość komentarzy: 0

Dodaj komentarz